POMOC ZDALNA
Usługa Pomoc zdalna umożliwia świadczenie dla klientów wsparcia technicznego "na odległość", za pośrednictwem sieci Internet. Aby skorzystać z tej usługi należy skontaktować się telefonicznie z Infolinią techniczną (tel. 32 328 82 17 dostępny w dni robocze, w godz. 8:00-16:00), uruchomić dedykowaną aplikację (klawisz Pomoc zdalna dostępny poniżej) i podać obsłudze technicznej identyfikator sesji oraz hasło sesji wyświetlone na ekranie. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych, usługa świadczona jest zgodnie z warunkami i procedurami opisanymi poniżej.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI POMOC ZDALNA. POLITYKA PRYWATNOŚCI.
-
Podstawa prawna:
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO
- ustawa z dnia 10 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych zwanej w dalszej części UODO
-
Informacje ogólne
Na życzenie
Klienta firma RejNET może świadczyć usługę pomocy zdalnej w zakresie wsparcia technicznego swoich produktów polegającej na zdalnej asyście pracownika RejNET (zwanego dalej
Asystentem) przy wykonywaniu czynności przez
Klienta. W zależności od produktu, dla którego świadczona jest pomoc zdalna, podmiotem świadczącym usługę pomocy zdalnej oraz Administratorem danych osobowych
Klienta jest firma:
- RejNET Dariusz Kołoczek; 43-210 Kobiór, ul. Kodowa 26, http://www.rejnet.pl lub
- RejNET Sp. z o.o.; 43-210 Kobiór, ul. Kodowa 26, http://www.rejnet.com.pl
Pomoc zdalna świadczona jest za pomocą oprogramowania Supremo (https://www.supremocontrol.com) z zastosowaniem szyfrowania wg algorytmu AES o długości klucza minimum 256-bitów.
-
Przetwarzanie danych osobowych:
-
Sposób realizacji usługi:
W ramach usługi mogą występować linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od RejNET i nie są w żaden sposób przez nas nadzorowane.
Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania usługi POMOC ZDALNA można uzyskać poprzez kontakt w dni robocze w godz. 8:00-16:00 z infolinią techniczną: tel. 32 328 82 17.